Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Στην Τουρκία για το ντέρμπι με την Καρσιγιάνσκα!


Ο ΠΑΟΚ ταξιδεύει στη γειτονική Τουρκία, προκειμένου να αντιμετωπίσει αύριο για την πρεμιέρα του  Eurocup τη νέα δύναμη του πρωταθλήματος, Καρσιγιάνσκα. Στην πρεμιέρα της Λίγκας επικράτησε της περσινής ευχάριστης έκπληξης Μπάνβιτ, ενώ νωρίτερα κέρδισε το Super Cup από την Φενέρ του Ομπράντοβιτς. Ο κόσμος της περιοχής έχει αγκαλιάσει την όλη προσπάθεια κι αναμένεται το γήπεδο να είναι καμίνι. Τέτοια παιχνίδια, είτε χάσεις, είτε κερδίσεις, σε κάνουν ομάδα, αποκτάς το συντομότερο ομοιογένεια και κάτι τέτοια μόνο θετικά μπορεί να επιδράσει στο σύνολο του Μαρκόπουλου. Να θυμίσουμε, ότι για το ελληνικό πρωτάθλημα ακολουθεί το ντέρμπι με τον Άρη στο Παλέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου