Το πρωτάθλημα μπάσκετ ξεκίνησε και περιέργως δίχως εκπλήξεις στην πρώτη του αγωνιστική. Ο ΠΑΟΚ μετά κόπων και βασάνων επικράτησε του Ρεθύμνου στο Παλατάκι, ο Ολυμπιακός ξέσπασε επί του Απόλλωνα Πάτρας κι ο ΠΑΟ νίκησε με χαμηλό τέμπο την Κηφισιά, μπροστά στον κόσμο του, που τον αποθέωσε για την μεγάλη πρόκριση επί του αιωνίου ΟΣΦΠ. Από εκεί και πέρα πάμε να δούμε την μεγάλη νίκη του Άρη επί της Ελευσίνας, την οποία και βλέπω σφιχτή φέτος. Μεγάλη νίκη, εκμεταλλευόμενος την έδρα του πέτυχε κι ο Κόροιβος επί της νεοφώτιστης ΑΕΚ, που γεγονός είναι, πως ψάχνεται ακόμα. Ο ΚΑΟΔ επιβεβαιώσε πως στη Δράμα θα χτίσει και φέτος το κάστρο του, προκειμένου να μείνει στην Α1 νικώντας τα Τρίκαλα, ενώ τέλος τα παιδιά του Πανιωνίου υποκλίθηκαν στην ανωτερότητα του Κολοσσού Ρόδου εντός έδρας.
Η επόμενη αγωνιστική:
ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ
Απόλλωνας-Ελευσίνα
Κολοσσός-ΠΑΟ
Ρέθυμνο-ΚΑΟΔ
ΑΕΚ-Πανιώνιος
Τρίκαλα-Κόροιβος
Κηφισιά-ΟΣΦΠ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου