Ο ΠΑΟΚ χθες εκτός από την πολύ μεγάλη νίκη επί της Καρσιγιάνκα, έδειξε ικανός να επιβιώσει και να φύγει νικητής μέσα σε μία έδρα πραγματικό καμίνι. Περίπου 5500 Τούρκοι βρέθηκαν στις εξέδρες του γηπέδου, όμως το σύνολο του Μαρκόπουλου, παρά τη δεδομένη έλλειψη εμπειρίας δεν τα έχασε, αντεπεξήλθε στο έπακρο κι έφτασε σε μια επικράτησε που ταρακούνησε συθέμελα όλη την μπασκετική Ευρώπη. Τώρα σειρά έχει ο αγώνας με τον Άρη στο Παλέ κι εκεί το γήπεδο θα είναι γεμάτο, δεν θα πέφτει καρφίτσα, το κλίμα θα είναι εχθρικό, Ο ΠΑΟΚ πρέπει να αντέξει, πρέπει να περάσει αλώβητος, να κερδίσει, στέλνοντας μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, πως είναι ο ένας και μοναδικός, που έχει όλα τα φόντα να ξαναφέρει το μπάσκετ στο Βορρά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου