Στο επίκεντρο της επικαιρότητας βρίσκεται από χθες και πάλι ο Έργκις Κάτσε. Ο Αλβανός διεθνής μέσος είναι αλήθεια πως δεν έχει δώσει δικαίωμα, μετά την επανένταξή του στην ομάδα, αλλά μετά τα προχθεσινά επεισόδια στο Σερβία-Αλβανία βρίσκεται και πάλι στο μάτι του κυκλώνα. Ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής δεν σκοπεύει, ούτε να απαρνηθεί την πατρίδα του, ούτε όμως και να καταστρέψει την ποδοσφαιρική του καριέρα, γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο κρατάει μετριοπαθή στάση, κινείται νομικά εναντίον σελίδων σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης, που τον φωτογραφίζουν και προσπαθεί με κάθε τρόπο να καλυφθεί, μιας και βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή ηλικία για να ανεβάσει κατακόρυφα της μετοχές του στο χρηματιστήριο και να κάνει το επόμενο βήμα, μακριά από την Ελλάδα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου