Άλλη μία βόμβα πυροδοτεί το τμήμα βόλλευ, φέρνοντας στη Θεσσαλονίκη τον προπονητή της Εθνικής Βουλγαρίας, Νικολάι Ζελιάσκοφ για να αντικαταστήσει τον Γιάννη Καλμαζίδη. Έτσι ο Γιώργος Ανδρέου καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο το κενό στην άκρη του ΠΑΟΚ, ενώ σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες στα σκαριά είναι μία ακόμα δυνατή μεταγραφή, μετά από αυτή του Σεπέντα, με τη σφραγίδα μάλιστα του νέου τεχνικού μας. Όλοι διάρκειας, τα καλύτερα σε έρχονται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου