Στον ΠΑΟΚ θα περιμένουν για λίγες ημέρες ακόμα τον Γκιγέρμο Οτσόα με την περίπτωσή του να μην συγκεντρώνει πάνω από 10% ρεαλιστικές πιθανότητες να προχωρήσει, δεδομένου, ότι ο ποδοσφαιριστής έχει συμβόλαιο κι η Μάλαγα δύσκολα θα τον χαρίσει και στη συνέχεια θα ενεργοποιήσει ή την λύση του Αντρές Ίσακσσον ή αυτή του Καβασίμα. Η συμφωνία μπορεί να πάει ακόμα κι από Δευτέρα, μιας και στόχος του Άρνεσεν είναι οι ποδοσφαιριστές, να έχουν μαζευτεί ως τις 2 Ιουλίου, ημέρα Πέμπτη, όταν κι η ομάδα αναχωρεί για την Ολλανδία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου