Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Στη Χαλκιδική με το κινητό στο χέρι


Τα περισσότερα Σαββατοκύριακα εν μέσω καλοκαιριού είναι νεκρά, έτσι Φράνκ Άρνεσεν κι Ιάκωβος Αγγελίδης βρέθηκαν για περίπου 48 ώρες με τις οικογένειες τους σε θέρετρο της Χαλκιδικής. Ο Δανός αθλητικός διευθυντής εθεάθη με το κινητό στο χέρι, καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, δείγμα των κρίσιμων επαφών που έχει κι από αύριο αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις με πρώτο τον Ραΐκοβιτς και συνέχεια με Κοροβέση-Χαρίση κι άλλους 3-4 ποδοσφαιριστές μέχρι την πρώτη της Παρασκευής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου