Ζελιάσκοφ στον ΠΑΟΚ, «ευχαριστώ» στον Καλμαζίδη
Νέα εποχή Ζελιάσκοφ ξεκινάει στον ΠΑΟΚ. Ο εκ των ομοσπονδιακών τεχνικών της Εθνικής Βουλγαρίας θα είναι το απόλυτο αφεντικό στον νταμπλούχο αφού τα βρήκε σε όλα με τον πρόεδρο της ομάδας Γιώργο Ανδρέου. Ο πρώην άσσος του Ολυμπιακού, του Ηρακλή, της Νίκαιας και της Ορεστιάδας με το που ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Βουλγαρίας στους αγώνες του Μπακού θα έρθει στην Θεσσαλονίκη για να παρουσιαστεί και επίσημα από τον «δικέφαλο». Πριν ανακοινωθεί ο Ζελιάσκοφ η διοίκηση του ΤΑΑ ΠΑΟΚ με ανακοίνωσή της ευχαρίστησε τον προκάτοχό του Γιάννη Καλμαζίδη. Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα του πρόεδρου του ΤΑΑ Γιώργου Ανδρέου προς τον «Σουηδό» τον οποίο ευχαρίστησε προσωπικά για την συνεισφορά του στην κατάκτηση του νταμπλ. «Η πόρτα του ΠΑΟΚ για σένα θα είναι πάντα ανοικτή» του είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου