Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Tελείωσε και πιάνει Τούμπα .......

Με μια λιτή ανακοίνωση, η γερμανική ομάδα γνωστοποίησε το "διαζύγιο" με τον Σέρβο κεντρικό αμυντικό:"Το Αμβούργο ευχαριστεί τον Σλόμπονταν Ραϊκοβιτς για την αφοσίωση του και του εύχεται κάθε επιτυχία στο μέλλον..."

Έπειτα από τέσσερα χρόνια ο Ραϊκοβιτς και το Αμβούργο θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, γεγονός που ενισχύει τα μεταγραφικά σενάρια με φόντο τον ΠΑΟΚ.

Αξίζει να σημειώσουμε πως ο ατζέντης του σε δηλώσεις του εμφανιζόταν πεπεισμένος πως ο παίκτης του θα υπογράψει με την ομάδα του Δικεφάλου καθώς έχουν προηγηθεί και επαφές με τον Φρανκ Άρνεσεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου