Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Δύο λόγια για τον Μάρτενς (C.P)


Στο περσινό μεταγραφικό ντελίριο του ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο, αυτός που συγκέντρωσε τις περισσότερες προσδοκίες από τον κόσμο κι όχι άδικα, βάση των μέχρι τότε εμφανίσεών του με την Άλκμααρ, ήταν ο Βέλγος μεσοεπιθετικός Μάαρτεν Μάρτενς, eπιλογή Χουμπ Στέφενς. O Μάρτενς ήρθε στην ομάδα για να δώσει λύσεις στην επίθεση, καθώς είναι παίκτης με ταχύτητα, γρήγορη σκέψη, καλή πάσα και βλέπει γήπεδο, ωστόσο, αν και εργατικός δεν κατάφερε ποτέ να προσαρμοστεί στο σκληροτράχηλο ελληνικό πρωτάθλημα και συνέβαλε ελάχιστα ο ΠΑΟΚ να ανέβει επίπεδο. Αλλά μη ξεχνάμε, ότι ο Βέλγος είναι 10άρι, θέση στην οποία ποτέ δεν αγωνίστηκε, διότι απλά ο ΠΑΟΚ, ούτε πέρυσι, ούτε φέτος δεν έπαιξε με δεκάρι.
Παρόλα αυτά στις λιγοστές συμμετοχές του,ο Μάρτενς έδειξε όρεξη,κάνοντας διαρκώς κινήσεις για να ζητήσει μπάλα, αλλά δεν έδειξε να μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες και να κάνει τη διαφορά. Προσωπικά αυτό το αποδίδω ξεκάθαρα στο γεγονός ότι παίκτες ντελικάτοι και ανάλαφροι,όπως ο Μάρτενς και ο Λούκας δεν ταίριαζαν στη φιλοσοφία του ΠΑΟΚ του Άγγελου και του Γεωργιάδη. Αυτό που φαινόταν μέσα στο παιχνίδι ήταν ότι η μπάλα που ξέρει ο Βέλγος είναι τελείως διαφορετική από αυτή που ξέρει όλο το υπόλοιπο ρόστερ. Η σκέψη του Μάρτενς μόλις ζητάει μπάλα δεν συμβαδίζει σε καμία περίπτωση με αυτή των συμπαικτών του, ώστε αυτοί να του δώσουν την κατάλληλη πάσα ή να κάνουν την ανάλογη κίνηση.
Το ερώτημα είναι, μήπως ένας παίκτης τέτοιας κλάσης, που δε χωρούσε στον περσινό ΠΑΟΚ, αξίζει μια τελευταία ευκαιρία στον ΠΑΟΚ του Τούντορ και του Άρνεσεν; Μήπως,μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερο σε ένα αρκετά αναβαθμισμένο σύνολο, με παίκτες της ίδιας φιλοσοφίας με αυτόν.Άλλωστε έχει ακόμα συμβόλαιο και η αποζημίωση που πρέπει να του καταβληθεί αν αποδεσμευτεί δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη ....

C.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου