Με απόκτηση του,ο ΠΑΟΚ θωρακίζει το κέντρο, με Κβιστ και Κάτσε δίδυμο στα 6άρια, ένας έμπειρος κι ένα τρεχαντήρι, να θυμίζει κάτι από το δίδυμο Γκαρσία-Βιτόλο. Έτσι,δίνεται και η ευκαιρία να υπάρχει ένας παίκτης μπροστά τους με καθαρά δημιουργικό ρόλο, για ξεφύγει η ομάδα από τη λογική των τριών αμυντικών μέσων και του παράλληλου παιχνιδιού στο οποίο είχε εγκλωβιστεί μετά το μέσο της φετινής χρονιάς.
Θετικό στοιχείο του Δανού,οι πολλές συμμετοχές του στις ομάδες που αγωνίστηκε, δείγμα του ότι δεν είναι επιρρεπής σε τραυματισμούς. Μένει να δούμε αν ο Κβιστ θα είναι ο ογκόλιθος του κέντρου,μετά τον Όλσεν στο τέρμα και το Ραίκοβιτς στην άμυνα, πάνω στους οποίους θα χτιστεί ο φετινός ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου