Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΑΟΚ-ΑΕΚ 2-1 (Τούντορ ζήσ'το)


Ο ΠΑΟΚ στο πρώτο ντέρμπι της χρονιάς επικράτησε με 2-1 της ΑΕΚ στην Τούμπα, σ'ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να είχε απλοποιήσει. Ο Τούντορ έχει δουλέψει καλά την ομάδα, αλλά δεν σέβεται τον αγώνα του και τον κόπο του και τείνει να γίνει αυτοκαταστροφικός πρώτα απ'όλα. Δεν μπορεί με αυτήν την ΑΕΚ να ξεκινάς τον Σάμπο και να μένει εκτός ο υγιής Κάτσε, δεν γίνεται να παίζει άλλο επίθεση ο Μακ κι όχι στα άκρα και σαφώς δεν βγαίνει χρονιά με έναν ποδοσφαιριστή στη πλευρά. Ο Κροάτης πρέπει να χτίσει δίδυμα και να αξιοποιήσει Κωνσταντινίδη, Κίτσιου, Σκόνδρα, Λέοβατς, Κοροβέση, Ζάιρο, Μακ και Ροντρίγκες. Έχει τα υλικά. Στα στόπερ είναι αρκετοί δύο, όταν μάλιστα στη μοναδική της ευκαιρία η ΑΕΚ τους κάνει γκολ. Όπως είπε ο Κροάτης έχει άντρες. Περιμένω τον ΠΑΟΚ του 4-4-2 σύντομα με Όλσεν, δεξί μπακ, Κόστα κι έναν ακόμα, αριστερό μπακ, Κάτσε, Πέλκα ή Τζιόλη, Ροντρίγκες ή Ζάιρο, Μακ, Κλάους, Μπερμπάτοφ. Ο κόσμος έμεινε ζεστός κι αυτό είναι το σημαντικότερο. Ραντεβού την Κυριακή στο Περιστέρι. Κάθε παιχνίδι ένας τελικός. Τούντορ ζήσ'το όσο μπορείς και σου αξίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου