Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Γκολάσα και το Γιομ Κιπούρ ...


O Γκολάσα έμεινε εκτός αποστολής καθώς ενημέρωσε τον προπονητή του ότι αυτό το 48ωρο στο Ισραήλ γιορτάζει τον Γιομ Κιπούρ.
Γιορτή που που δεν επιτρέπει στον ίδιο και τους συμπατριώτες του να προβαίνουν στις καθημερινές και κλασικές εργασίες, αφού τη συγκεκριμένη μέρα δεν εργάζεται κανείς, υπάρχει μετάνοια για τις αμαρτίες και νηστεία, σύναξη στο ναό και ειδικές θυσίες, οπότε "κόπηκε" αναγκαστικά από τον Ιγκόρ Τούντορ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου