Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Κορμός 22 και 2 τερματοφύλακες


Ο Τούντορ το είχε πει και το έκανε πράξη, θέλω 22 ποδοσφαιριστές πέραν των τερματοφυλάκων. Έχουμε και λέμε Τζαβέλλας, Κόστα, Βιτόρ, Μαλεζάς, Σκόνδρας στόπερ, Κωνσταντινίδης, Λέοβατς, Κίτσιου, Ροντρίγκες πλάγιοι. Κάτσε, Σάμπο, Τσίμιροτ, Τζιόλης, Χαρίσης, Πέλκας, Γκολάσα κεντρικοί χαφ, Ζάιρο, Μακ, Μυστακίδης, Κλάους, Μπερμπάτοφ επιθετικοί. Συν Όλσεν, Γλύκο. Εκτός σε πρώτη φάση φαίνεται να μένουν οι Αντώνης, Κοροβέσης, Σαββίδης, Πόζογλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου