Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Μ.Τ. Πέμπτη


Καλή ημέρα η χθεσινή, πάμε εν τάχει στα σημερινά. Η Μονακό ή κερδίζει την Μονπελιέ εκτός έδρας ή λέει πρόωρο αντίο όσον αφορά την διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Στο 2.20 είναι η τελευταία ευκαιρία που δίνω στο σύνολο του Ζαρντίμ για κάτι καλό. Λίγη ώρα αργότερα τα ξίφη τους διασταυρώνουν η Λειψία με την Φράιμπουργκ. Όποιος ασχολείται με Β'Γερμανίας γνωρίζει καλά πως υπάρχουν επιχειρηματικοί κολοσσοί πίσω από κάποιες ομάδες. Έτσι ανέβηκε πέρυσι η Ίνγκολσταντ ελέω AUDI, έτσι θα ανέβει φέτος η Λειψία λόγω Red Bull. Άσος. Τρίτη επιλογή-κινήτρου. Το διπλό τίτλου της Γκέτεμποργκ. Νόρκεπιγκ και ΑΙΚ έκαναν χθες το χρέος τους κι έτσι οι πρωτοπόροι αναζητούν υπέρβαση στην έδρα της Έλφσμποργκ. Τέλος, το βράδυ αποφάσισα να ποντάρω τον άσο της Μπέτις στην καυτή της έδρα απέναντι στην Ντεπορτίβο Λα Κορούνια. Αυτά για σήμερα, τα λέμε αύριο με το νέο κουπόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου