Ο ΠΑΟΚ πρέπει να ξεκουράσει τον Αλέξανδρο Τζιόλη. Σεβαστό και δικαιολογημένο για να μην έχουμε τα περσινά. Ο Σάμπο δεν έχει καταφέρει να προσαρμοστεί στα δεδομένα του Δικεφάλου κι ο μηχανισμός της ομάδας πρέπει να τον προστατέψει για να μην καεί και τελειώσει πρόωρα. Κατά την ταπεινή του άποψη, ευκαιρία πρέπει να πάρει ο Χάρης Χαρίσης, που ήταν από τους κορυφαίους στην προετοιμασία κι έδειξε πως πλάι σε Κάτσε και Πέλκα μπορεί να κάνει θαύματα. Τελευταία ο Τούντορ τον έχει συνέχεια στις αποστολές και δεν αποκαλείται σύντομα να πάρει ευκαιρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου