Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Αλλοδαποί οι "δράστες"

Δύο αλλοδαποί, αλβανικής καταγωγής είναι αυτοί που έθεσαν σε κίνδυνο τον ΠΑΟΚ εν όψει Ολυμπιακού και θα βρεθούν εκτός Τούμπας εφ'όρου ζωής. Με εντολή Ιβάν Σαββίδη απομονώνονται όλα τα ταραχοποιά στοιχεία, τα οποία θα βρεθούν αντιμέτωπα και με τον νόμο. Σε περίπτωση που με τον ΟΣΦΠ επαναληφθούν τα ίδια φαινόμενα ο ΠΑΟΚ παίζει οριστικά χωρίς κόσμο με τον Παναθηναϊκό, καθώς είναι δις υπότροφος. Σφίξαμε ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου