Ο ΠΑΟΚ έχασε τον Γκόμες, τον αντικατέστησε με τον Σεπέδα, έχασε τον Ρανγκέλ, έφερε τον Γκεοργκίεφ. Η μεγαλύτερη απώλεια ωστόσο είναι αυτή του Σαφράνοβιτς. Ο Δικέφαλος όχι μόνο δεν τον αντικατέστησε με όνομα εφάμιλλο της αξίας του, αλλά έφερε έναν ρούκι τον Χάρτλευ, που το παιχνίδι του είναι πιο κοντά σ΄αυτό τον Χιμένεθ, Εφραιμίδη, με έφεση δηλαδή στην επίθεση παρά στην πρώτη μπάλα (υποδοχή). Ο ΠΑΟΚ θα έχει πρόβλημα, ο Γκαράς θα κληθεί να σηκώσει περισσότερο βάρος απ΄αυτό που μπορεί, ο Κουρνέτας είναι έναν χρόνο μεγαλύτερος κι ο διαγώνιος δεν είναι τόσο σταθερός στις ψηλές μπάλες όσο ο Γκόμες. Θα έχουμε θέματα κι ελπίζω το συντομότερο να δούμε στα ασπρόμαυρα ακραίος, με έφεση στην υποδοχή, ώστε να ισορροπήσει η ομάδα μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου