Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΠΑΟΚ έχει τώρα ευκαιρία νίκης στο ντέρμπι


Ο ΠΑΟΚ αναγκαστικά φορμαρίστηκε νωρίς μες στη χρονιά, ελέω Ευρώπης κι έχει μίας πρώτης τάξης ευκαιρία να βάλει φωτιά στο πρωτάθλημα την ερχόμενη Κυριακή στην Τούμπα, υποδεχόμενος τον Ολυμπιακό, που θα έρχεται από την αναμέτρηση με την Άρσεναλ. Ο Δικέφαλος του Μπερμπάτοφ και των παλικαριών του Τούντορ είναι ικανός για την υπέρβαση και την νίκη τίτλου. Το εξήγησα πολλάκις, αυτός ο ποδοσφαιριστής ήρθε για να παίξει ποδόσφαιρο κι όχι για μία αρπαχτή κι επειδή ακριβώς τον σέβομαι και τον εκτιμώ απεριόριστα, ο δικός του ΠΑΟΚ δεν έχει ταβάνι. Ξέρω πως προέχει η Ντόρτμουντ, αλλά για μένα είναι άλλη διοργάνωση κι ένα παιχνίδι γιορτή το ευρωπαικό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου