Ο ΠΑΟΚ, ο κόσμος του έχει πλέον όραμα, ζει κι αναπνέει μέχρι τον αγώνα, τον κάθε αγώνα και μετά για τον επόμενο και πάει λέγοντας. Sold out με την Ντόρτμουντ σε τρεις ώρες, σε άλλες τόσες θα γίνει και για το Κυριακάτικο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό κι όσο η ομάδα δίνει κίνητρο ο λαός θα είναι εκεί σε κάθε έδρα, κάθε Κυριακή, Τετάρτη ή Πέμπτη. Αυτό είναι άλλωστε που θέλει ο Ιβάν Σαββίδης, με τον μεγαλομέτοχο να θέλει δώρο, επιπέδου Μπερμπάτοφ και τον Γενάρη, εφόσον ο ΠΑΟΚ διεκδικεί πρωτάθλημα κι είναι μέσα στην Ευρώπη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου