Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Ναυάγιο και με Ντόζιερ


Η απόκτηση σέντερ στον ΠΑΟΚ έχει καταντήσει κακόγουστο αστείο, καθώς ο Ντόζιερ είπε όχι στον Δικέφαλο, που για τρεις ημέρες περίμενε υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του. O Aμερικανός ενημέρωσε χθες το βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, πως αθετεί την προφορική συμφωνία με τον Δικέφαλο, δεν θα μεταβεί στην Σμύρνη και συνεχίζει κανονικά στην Αλ Σαμπάμπ του Ντουμπάι. Ό,που φτωχός κι η μοίρα του με την αναζήτηση να συνεχίζεται και τον Δικέφαλο να έχει επίσημο παιχνίδι στις 8.10 και μάλιστα νοκ άουτ για την πρόκριση στην τετράδα του Κυπέλλου στο Παλατάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου