Το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται ο ΠΑΟΚ ρίχνεται στη μάχη των επίσημων υποχρεώσεων στο βόλλευ. Μπορεί να άργησε αυτή η στιγμή, αλλά μάλλον καλό έκανε στο σύνολο του Γιάννη Καλμαζίδη, καθώς το βαρύ πυροβολικό, Γκόμες άργησε να ενσωματωθεί, ενώ κι ο ακραίος, Λόουσον ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμό. Ο Δικέφαλος συμμετέχει στο Β΄όμιλο μαζί με ΜΕΝΤ κι Άρη, σ΄έναν όμιλο, ο οποίος θα διεξαχθεί στο γήπεδο της ομάδας της Τούμπας. Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Παρασκευή 19:00 ΑΡΗΣ-ΜΕΝΤ
Σάββατο 19:30 ΜΕΝΤ-ΠΑΟΚ
Κυριακή18:30 ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Να θυμίσουμε, ότι ο πρώτος κάθε ομίλου περνάει στο Final4 το οποίο θα οριστεί αργότερα πότε θα διεξαχθεί. Οι άλλοι όμιλοι:
Α΄όμιλος
Eθνικός Αλεξανδρούπολης
ΑΕΚ
Ορεστιάδα
Γ΄όμιλος
Λαμία
ΠΑΟ
Παμβοχαικός
Δ΄όμιλος
ΟΣΦΠ
Σύρος
Κηφισία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου