Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Διασκεδάστε το παιχνίδι ...



Ο ΠΑΟΚ είχε πίεση με την ΑΕΚ, είχε πίεση με τον Ατρόμητο και θα έχει την Κυριακή με τον Ολυμπιακό, όπως και σε κάθε παιχνίδι πρωταθλήματος, όταν κάνεις πρωταθλητισμό. Την Πέμπτη, ποδοσφαιριστές και κόσμος, έχουν μία πρώτης τάξης ευκαιρία να απολαύσουν μία παράσταση υψηλού επιπέδου. Δεν έρχεται άλλωστε κάθε μέρα η Ντόρτμουντ στη Θεσσαλονίκη. Όπως σας είπα στη Βέροια 1-3 κ βρήκε 0-3, όπως σας είπα με ΑΕΚ 4-0 ή 2-1 κι όπως ανέφερα και χθες 1-1 ή 1-2, τώρα λέω πως το ματς πάει παντού, από 2-1, ως 2-4. Ο κόσμος πρέπει να το χαρεί, να στήσει τη δική του γιορτή κι ανεξαρτήτου αποτελέσματος να δώσει μήνυμα πως η φιλοσοφία και στην κερκίδα έχει αλλάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου